Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Not again! I'm sick and tired of this shit!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jaybee

Jaybee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Jaybee Sanders
Leeftijd: 29-02-1996 (15)
Geslacht: Vrouw

Not again! I'm sick and tired of this shit! Empty
BerichtOnderwerp: Not again! I'm sick and tired of this shit!   Not again! I'm sick and tired of this shit! Emptydo nov 17, 2011 8:43 pm

Ik zat achterin het lokaal en lette weer eens niet op. Zoals altijd. Ik haalde goede cijfers, maar deed echt nooit iets. Dit was zo makkelijk. Ik draaide met het armbandje om mijn pols dat ik had gemaakt van een oude bassnaar. Om mijn andere arm zat net zo'n bandje rond mijn bovenarm. Dan een rond mijn ene enkel en een om mijn andere bovenbeen. Ik zuchtte even en gooide mijn benen op het tafeltje. Mijn veels te losse, versleten vanz hingen los aan mijn voeten. Ik hing achterover en keek rond. er was hier echt niks te doen. Ik speelde zo'n 8 tot 10 uur per dag, dan ging ik nog naar school en terapie en af en toe, eens in de 2 of 3 dagen, haalde ik wat te eten. Ik keek de klas even rond. De meesten deden net als ik helemaal niks. De leraar had ook echt geen controle. Op een normale school misschien wel, maar hier absoluut niet. Ik geeuwde breeduit en leunde naar achter. Zou er ooit hier nog iets leuks gebeuren? Ik betwijfelde het.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not again! I'm sick and tired of this shit!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shit happens...Everytime when I arrive

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Saint-Mariah centraal :: Klaslokalen-
Ga naar: