Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rain

Rain


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buurtjes!

Character sheet
Naam: Rain Adams
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Emptyzo sep 11, 2011 4:02 pm

Verveeld keek ik het klaslokaal rond dat vrijwel helemaal verlaten was. Eigenlijk kwam ik hier nooit maar oké, omdat hier verder ook niemand kwam had ik hier genoeg tijd voor mezelf. Ik had mezelf ontdaan van de vreselijke blauwe trui die voor geen meter zat en er ook nog eens niet uitzag en een simpel wit hemdje aangetrokken. Één van de weinige kleren die ik had mogen houden hier op dit vreselijk, volgens mij noemde ze het internaat. In ieder geval was ik hier om mijn straf, die ik tegenwoordig bijna elke dag had, te ontlopen. De enige keer dat taakstraf nog iets leuks was geweest was het keukencorvee me Alex maar dat kwam voornamelijk door de sigaretten en de drugs. De drugs te danken aan mijn broers bij de maffia. Best grappig eigenlijk dat ze allebei bij verschillende zaten en alles aan elkaar doorverklikte waardoor er weer ruzie ontstond en tja... Het was best grappig eigenlijk als je erover nadacht al moest ik er zelf niet aan denken om daar tussen de gekken rond te lopen in een mantelpakje en stiletto’s zo hoog dat je er geen eens op kon lopen. Mijn ene broer zei altijd dat vrouwen er net en verleidelijk uit moesten zijn. Mijn vertaling van dat was; Vrouwen moeten er geil uitzien zodat als we even alleen zijn we ze ergens kunnen nemen in een hoekje van de kamer. Niet dat sex mijn probleem was maar al die creeps die daar rondliepen waren toch weer wat anders al moet ik toegeven dat ik met sommige maffiavriendjes wel eens wat meer had gedaan dan af en toe een kort gesprekje...
'Rain...! Hoe heet dat verdomde kind van haar achternaam?!' Ik gaf geen antwoord en bleef doodstil zitten. Ik luisterde toe hoe de voetstappen langzaam het lokaal voorbij liepen en ik kon het niet laten om te grinniken. Serieus, het personeel hier was zo dom als ik weet niet wat. Als ik hun was had ik allang in de klaslokalen zelf gekeken. Het was mijn in ieder geval wel mooi uit. Ik zakte verder onderuit op de tafels waar ik eerst opgezeten had en keek naar het plafond terwijl ik telkens trekjes nam van de joint en vervolgens toekeek hoe de rook naar het plafond dwarrelde. Dit was in ieder geval beter dan corvee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Character sheet
Naam: Cameron McDeal
Leeftijd: 23/12/1986 (24j)
Geslacht: Man

ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Emptyzo sep 11, 2011 4:53 pm

Hij had heel de dag al als een wezenloze rond zitten lopen. lesen volgen? daar deed hij de meeste tijd gewoonweg niet eens aan mee. De leraren en dergelijke konden het niet meer oppbrengen hem iets aan te doen. hijwas gewoon buiten bereik voor hen, iemad kon hen iest oennatuurlijk. hij keek even rond en vlof door de gagen, hij was aan het lopen natuurlijk, hij moest wel, ze hadden vandaag dust toch besloten hem eens op zijn plaats te zetten. ook al wa er helmaal nies aante doen. Hij ginnikt en na een paar gangen te doorlopn had hij ze eindelijk afgeschud en liep gewoon op rustige pas verder door de gangen er zl wel ergns een klaslokaal zijn waar hij even binnen kon gaan, misshien zien hoeveel hij nog op zak had van alles, hij had zijn 'drugs' jasje aan, dus hij kon best wel even tellen. En hijmoest ietalles verkopenntuurlijk, hij kon best wat gebruiken.
Hij keek even rond en zag toen klaslokaal numer 13 al zag je dat de 1 eigenlijk wegewerkt was en er een 2 over was geschilderd, blijkbaar hielde de mensejs hier niet van 13, nu jah, hij wel, het boeide hem niet natuurlijk hij grinnikte e liep met vase passen richting de deur van het klaslokaal en deed de deur op en ging binnen.
Zonder in het lokaal binnen te kijken draaide hijzich om, nam een loper uit zijn js en draaide het lokaal op slot en lit de sleutel zitten, hier kwam nit snel imand binnen.
Hij besloot zich rond te draaien en rook iets. Iets heel bekend, drugs.
Hij draaid zich om en zag haar, menens, moest ze hier zijn? in zijn lievelingslokaal, zijn plekje. Hij keek har aan en ded gewoon rustig en liep rihting haar tafel. " Jij hoorthier niet tezijn niet" ei hij grijnzend. hij had wel gehoord dat ze haa naam ook aan het roepen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buurtjes!

Character sheet
Naam: Rain Adams
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Emptyzo sep 11, 2011 5:07 pm

Heel erg boeiend was het niet om naar de rook te kijken maar het heerlijke gevoel dat de drugs gaf was wel erg boeiend. Ik snapte eigenlijk nog steeds niet dat al dat verschrikkelijke personeel niet door had dat we aan de drugs zaten. Je rook het in ieder geval erg goed. Niet dat ik het erg vond, het was zelfs in mijn voordeel. Ik nam nog een trekje voordat ik de stem hoorde, zíjn stem. Ik keek naar boven zodat ik zijn gezicht kon zien. 'Ik moet me toch ergens verstoppen als ik normaal drugs wil blijven gebruiken en ik heb nu niet bepaald zin om mijn keukencorvee uit te voeren. Maar jij hoort hier ook niet te zijn en volgens mij heb je dezelfde bedoelingen als ik heb.' Een grijns speelde zich op mijn lippen toen ik zijn gezicht kort bestudeerde. 'Maar voel je vooral niet bedreigd. Je Italiaanse vriendjes hebben ook niet erg veel zin. We hebben dezelfde connecties volgens mij.' Mijn mondhoeken krulde sierlijk omhoog terwijl ik mijn ogen op die van hem richtte. Ik trok mijn benen op terwijl ik hem aan bleef kijken. Op de één of andere manier vond ik dit best leuk. Vooral omdat ik het wel zeker wist dat hij hier op precies dezelfde redenen als ik was en ik al meer over hem te weten was gekomen dan hij wist dat ik kon weten. Soms waren broers erg handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Character sheet
Naam: Cameron McDeal
Leeftijd: 23/12/1986 (24j)
Geslacht: Man

ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Emptyzo sep 11, 2011 5:37 pm

Hij keek haar even geconcetreerd aan, ze leek plezier te hebben in dat wat ze aan het doen was, aar het was goed, hij zou er ook plezier in hebben. hij heeftr plezierin . hij keek haar hoofdschuddend aan toen ze zich naar hem toedraaide, hij was opgemerkt, eindelijk het leek even te duren als hijet o bekeek.
Hij kee haar aan tijdens haar uitleg en was icht verbaasd toen ze he over hem had. Ze wist warom hij hie was, nu ja. Er zouden wel meerderen hier zijn daarvoor niet? hij keek haar aan en zag haar grijns wat hem toch nog iets verbaasder liiet kijken en trok licht vraged een wenkbrauw op.
Dan hoord hij de rest van haar uitleg en vroeg zich af wat ze allemaal wist van hem? Italiaanse vriendjes, zelfde connecties hij kneep zijn ogen samen. Ze wist meer van hem dan dat moest. Hij keek haar onderzoekend aan. " mijn connecties gaan je niets aan"zei hij dan en vroeg zich af of ze lles wist, dat kn niet, ze kon nit weten hoe eenhoge connecties hij had, hij was een uitzondering, hij is lid geweest, en is het nog steeds. maar hij had echt wel goede connecties.
"ik zal me niet bedreigd voelen" zei hij grjnzend, dit kon zelfs nog interresant worden en keek haar grijnzend aan, naar beneden gericht meer en nam de joint uit haar handen en tak hem in zijn eigen mond. " Maar ik ga niet hetzelfde voor jou beloven" zei hij met een grijns op zijn mond en inhaleerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : naast mijn buurtjes!

Character sheet
Naam: Rain Adams
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Emptyzo sep 11, 2011 5:56 pm

'Hmmm, je connecties hebben zichzelf verraden. Is dat nou even jammer...' Ik liet mijn benen weer zakken zodat ze over de rand van de tafel hingen. 'Maar ach, wat boeien die connecties ooit. Heel boeiend vind ik ze al niet meer als ik toch de meeste daar ken. Toch zijn ze best handig voor bijvoorbeeld drugs of andere dingen die je nodig hebt.' Ik protesteerde niet toen hij de joint pakte en hem in zijn eigen mond stak. Ik had nog genoeg van die dingen en misschien moest ik ook maar eens aan de andere drugs die ik nog had gaan beginnen. 'Ik zal me ook niet bedreigd voelen. Wist je dat de Russische maffia ook erg handig is om bevriend te houden maar hoe kan ik jou nou zo iets vragen? Daar ben je vast zelf al achter gekomen of je bent vel tegenstander van ze.' Ik glimlachte en streek een blonde lok voor mijn ogen vandaan. Het was grappig om te zien hoe hij zich afvroeg waarom ik dit alles over hem wist. Je hoorde zijn hersens bijna kraken. Connecties, ze waren altijd erg handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Character sheet
Naam: Cameron McDeal
Leeftijd: 23/12/1986 (24j)
Geslacht: Man

ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Emptyza sep 17, 2011 11:41 am

Hij keek haar aan en kneep zijn ogen samen, zijn connecties zouden dat nooit zomaar zonder enige aanleiding doen, hem veraden, zo slim was hij nu ook nog wel dus waar was ze zich eigenlijk met aan het bemoeien. Hij snapte haar niet en wou niet eens dat ze verder ging praten maar dat deed ze dus wel.
Het was goed dat ze niet protesteerde, hij deed wat hij wou , niemand moest er tegen in gaan, als hij iets wou nam hij het zo sterk was hij er nu ook wel al in, hij zou nooit vragen om iets, zo was hij nu eenmaal.
hij knikte. “ Inderdaad” zei hij dan tegen haar. “ Ik weet best wel wat goede connecties zijn” zei hij dan en keek haar nog steeds met samengeknepen ogen aan, ze leek er zelfs plezier in te hebben. Hij keek naar boven en dan naar buiten.” Moet je geen les ofzo volgen?” vroeg hij dan ana haar, eigenlijk wou hij van haar af.
" Ik houd trouwens bevriendwie ik bevriend wil houden" ging hij nog even doelen terug op haar eerdere opmerking van wie hijtevriend zou moeten houen.Hij kon zijn eigen keuzes wel maken als hij er eerlijk van moest zijn. Hij keek haar aan en trok nog eens nonchalant van zijn joint, nee HAAr joint en keek haar aan, hij moest meer over haar weten, daar begon hij wel met, hij kreeg haar connecties ook wel los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]   ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cameron McDeal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Saint-Mariah centraal :: Klaslokalen-
Ga naar: