Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Cameron McDeal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Cameron

Cameron

Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Cameron McDeal
Leeftijd: 23/12/1986 (24j)
Geslacht: Man

Cameron McDeal Empty
BerichtOnderwerp: Cameron McDeal   Cameron McDeal Emptyvr apr 01, 2011 9:58 pm

Naam: Cameron McDeal
Geboren op: 23/12/1968
Beroep: Dealen, Connecteren met maffie
Rede v. opsluiting: vroeger voorgeweldpleging, tegenwoordig door zijn connecties met de maffia en door moord
Afdeling: MOF, wit
Hobby’s/bezigheden: mensen kleineren, personeel op de stangen jagen en extra lastig doen tegen nieuwelingen
Karater: Hij is een opvliegende man die je beter niet kan lastig vallen met onnodige dingen. Hij zal niet snel aandacht tonen aan mensen die hij totaal niet interresant vind. Wanneer hij opvliegend is durft hij slaan, hárd slaan, hij heeft al iemand vermoord, waardoor hij hier zit. Hij doet niets liever dan mensjes kleineren en het personeel de boom in jagen...
Uiterlijk: hij is 1.83m Groot en heeft vuil - blond tot Bruin haar. Hij verzorgt zijn haar goed en legt het altijd goed in een bles, waarom?, omdat hij het nu eenmaal wilt . Maar onderschat hem niet Het is niet omdat hij er nu eenmaal goed en leuk uit wil zien dat hij daarom lief is, looks zijn nu eenmaal very important!

Camerons Bende(zijn eigen bende): - Riley: Riley is het cutste wezen dat hij kent op deze rotschool. Hij vind haar zeker schattig, van haar blonde haren tot haar smalle benen, maar gevoelens? Neen, die zal hij nooit voor haar hebben, deze relatie is puur vriendschappelijk.
- Josh: Hij is een loverboy en echt de beste vriend van Cameron, je komt ze niet vaak apart tegen. Hij heeft Josh leren kennen rond zijn 15, dankzij de vriendschap mocht hij goedkoop gebruik maken van zijn ‘diensten’. Rond zijn 18 is hij naar hier gevlogen terug gevlogen, en toen Josh hier kwam, was zijn leven compleet. Dankzij Cameron kan Josh nog steeds zaken voeren buiten Cold South
- Alex: Alex en Cameron zijn niet echt vrienden, en ze zullen elkaar ook niet zo noemen, maar er is nog steeds wederzijds respect tussen de twee. Praten kunnen ze altijd met elkaar, over van alles en nog wat, maar daar blijft het dan ook bij.
- Todd: Cameron ziet iets in Todd, maar hij zou niet weten wat, hij heeft iets aansprekelijk. Maar hij vind Tod veel te jong om hem daadwerkelijk serieus te nemen. Misschien komt hij er wel achter wat hij in hem ziet als Todd wat ouder is. Ook al is Cameron hier dan al lang weg.
- Smoke: Cameron kan Smoke eigenlijk niet uitstaan en ze komen helemaal niet goed overeen, maar hij moet wel vriendelijk doen door ‘het gat’ ze is zijn enige correspondente naar de meisjesafdeling en zeg nu zelf, als je daar kan geraken, doe je toch redelijk vriendelijk niet?
- Trisha: Met Trisha heeft Cameron een goede band. Ze is er vaak voor hem en hij kan altijd wel lachen met haar, opvrolijken, dat heeft hij namelijk soms wel nodig als hij weer even de pest heeft aan Smoke…

Geschiedenis voor Saint-Mariah:Ik ben altijd populairder geweest op school en tot de populaire groepen gehoord. Tot mijn 12 zat ik op een degelijke school tot ik er werdt weggehaald, nog wel op mijn 12e verjaardag. Ik had namelijk iemand inneen geslagen, omdat ik merkte dat hij met mijn meisje afspraakjes maakte achter mijn rug om. 12 te vroeg voor een relatie? Niet voor mij, ik doe lekker wat ik zelf wil. Toen ben ik voor de eerste keer naar deze kille plek verplaatst, ik maakte er wel snel vrienden en was wat populairder, maar een dropje van 12… Dat is niet echt bepaald stoer nietwaar.

Op mijn 14 ben ik er buiten geraakt, maar terug naar school gaan? Geen sprake van. Ik heb nog ongeveer een jaar thuisgewoond en op mijn 15 ben ik bij een vriend gaan wonen, tevens mijn beste vriend ooit en hier.: Alex. Alex was geweldig, maar hij was jong, ik woonde mee bij zijn ouders in. Hij had wel wilde plannen voor later, hij zal een heel netwerk aan prostitutie al voor hem open liggen. Daar heb ik natuurlijk goedkoop en handig gebruik van gemaakt vanaf mijn 16. Ik financierde hem door middel van mijn goede connecties met de Maffia rond mijn 17/18 jaar en was perfect gelukkig met mijn toen huidige vriendin en huidige woonsituatie.

De avond voor Saint-Mariah:Ik had afgesproken met mijn vriendin, je weet wel, wat je eigenlijk wilt gaan doen. Alleen had ik echter niet de afspraak die ik wou hebben, door een goed gelukte deal , die dus heel vlot afgelopen was had ik dus vroeger op weg naar huis. Ik liep rustig want had geen zin om met de auto te gaan. Toen ik aankwam en belde deed er niemand open, dit vond ik in eerste instantie al raar omdat ze normaal thuis zou gaan. Ik gebruikte de sleutel die ik een paar maanden geleden had gekregen voor als ik ook een andere plek zocht om ergens te pitten.

Wanneer ik binnen kwam hoorde ik echter het geluid dat ik niet had willen horen, boven me. Ik ging woedend de trap op en zag haar, bezig met een andere gast. Zijn naam vergeet ik nooit. ‘Darren’, de naam bezorgd me nog ergernissen. Voor ik het wist had ik een wapen getrokken en hem in de knie getroffen, hij was nog niet dood. Wat ik daarna deed tót hij het uiteindelijk begaf is veel erger en wordt als psychopaat gezien. Mijn eigen vriendin heeft me verraden en de politie gebeld. Die zagen niets anders zitten dan me naar Saint-Mariah sturen, de plek waar ik al eens vandaan kwam. Al goed had ik nog maar maximum 7 jaren dat ik er moest gaan zitten, want op je 25 wordt je dus doodnormaal, alsof het niets is buiten gesmeten.

Cameron McDeal Afbeeldingcameronmcdeal

Laatst aangepast door Cameron op vr nov 25, 2011 4:31 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gail
Admin
Gail

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Gail
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

Cameron McDeal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cameron McDeal   Cameron McDeal Emptyza apr 02, 2011 6:26 pm

Your text, is a very nice text!
Welkom!
https://coldsouth.actieforum.com
Riley

Riley

Aantal berichten : 38
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Riley Laboeuf
Leeftijd: 14/02/1990 (21)
Geslacht: Vrouw

Cameron McDeal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cameron McDeal   Cameron McDeal Emptyza apr 02, 2011 6:44 pm

Ich liebe dich!
Gesponsorde inhoud

Cameron McDeal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cameron McDeal   Cameron McDeal Empty

Cameron McDeal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik weet nu even geen goede titel, komt nog wel :}[Cameron]