Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 27-03-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : In Lollypopland :P
Character sheet Naam: Smoke Pike Leeftijd: 17 jaar Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Mensje die achter de PC Smoke bestuurt zo mei 29, 2011 11:28 am
]i]Ergens, in een boerengat, tussen de weides, velden en koeienkakken, leeft een mens. (Ja echt?)[/i] En voor iedereen die mijn profiel heeft gelezen, ik zal jullie moeten teleurstellen, ik woon niet in Lollipopland xD Maar nu gaan we mijn fantastische verhaaltje niet verpesten. Dus: Dat mens is een meisje (sorry guys, ik ben geen geslachtsgenoot) en heeft de vreselijke naam Annelies (mijn tweede en derde naam zijn vreselijker) gekregen op haar geboorte op de dag 5 juli in het jaar 1997. Annelies slaapt in een bed (sorry, die was nogal overbodig x]) op de tweede verdieping van haar huis. Op het gelijksvloers leven 5 katten: Nike, Luna (en jup Luna is een man met een gay-naam xD), Diesel, Mo en Myrthe. Die drie laatste zijn kittens die het hele huis vol kakken. Oke, verder met mijn verhaal: Annelies is in het bezit van 3 zussen, waarvan twee halfzussen. Helaas, voor Annelies, is zij de jongste van de 4, maar in de loop van de tijd ontdekte ze dat dit handig kon zijn. Haar 'volledige' zus, had de naam Joke, dat joch was geniaal, want ze vond Cold South, de RPG uit!
Tot zover mijn geniaal verhaaltje Nu serieus: Ik ben dus Annelies, woon in België en had tot in het begin van het jaar de hobby muziekschool die ik stopte :} Ik ben de zus van Joke en word heel aggressief als je iets verkeerd zegt over de Black Eyed Peas
Mijn korte voorstelling, ik ben inspiloos. Vragen zijn welkom