Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Terug bij af. Blauw.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Josh

Josh

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 34

Character sheet
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:

Terug bij af. Blauw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug bij af. Blauw.   Terug bij af. Blauw. - Pagina 2 Emptydo jun 16, 2011 11:15 pm

"Ja. Ik heb er haar in elk geval over horen praten, toen ik corvee had in de keuken en zij toezicht hield." Ik rilde. "Volgens mij deed ze dat expres, ze wist dat ik haar kon horen. Maar goed, dat regel ik dus wel. Het lijkt me wel een gepaste wraak omdat ze jou hier zolang heeft laten zitten. Kan ze mooi weer gaan sparen. Geen hond die mij hier gaat verraden, dus ik kom er wel leuk vanaf."
Ik glimlachte even om Smokes toevoeging over het tandenpoetsen. "Een deodorant heeft ze in elk geval nog niet ontdekt, dus misschien is ze ook niet op de hoogte van het tandenpoetsen. Maar ik duim toch voor sigaretten, want ik kan er maar geen genoeg hebben." Ik zuchtte een keer, soms was die verslaving van mijn wel vervelend. Gelukkig had ik van nature mooie tanden én verzorgde ik ze heel goed, dus no way dat ik met vieze, gele tanden rondliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoke

Smoke

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Smoke Pike
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: Vrouw

Terug bij af. Blauw. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug bij af. Blauw.   Terug bij af. Blauw. - Pagina 2 Emptywo jun 22, 2011 2:25 pm

"Puur sadisme," ze schudde haar hoofd, "misschien zijn dat nog de meest doeltreffende straffen," die telefoon vernietigen leek haar overigens een heerlijk idee, "dan leert ze tenminste dat ze zulke dingen beter niet naar hier meeneemt," en ze zicht er natuurlijk zelf achter als ze er luidkeels stond over op te scheppen.
"Alsof een deodorant er in slaagt om haar geur te maskeren," Smoke grijnsde, "voor zulke mensen is plastische chirugie dan uitgevonden, mensen die denken dat ze mooi zijn of mooier willen zijn en best wat hebben aan een neusverkleining of een tandbleek. Maar dan zit je nog altijd met het geurprobleem," ze lachtte, "Om zo te ruiken denk ik dat je wel na een paar daagjes zweten je douche moet overslaan."
Terug naar boven Ga naar beneden

Terug bij af. Blauw.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Saint-Mariah centraal :: (Isoleer)cellen-
Ga naar: