Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 27-03-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : In Lollypopland :P
Character sheet Naam: Smoke Pike Leeftijd: 17 jaar Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 6:31 pm
Thehe, dit topic stal ik van op TU. Dit is gewoon een spelletje waar je diegene boven je niet moet raten ofzoiets. Het is gewoon wist-je-datjes over je personage. Over Smoke:
-Wist je dat Smoke niet echt Smoke heet? -Wist je dat niemand op Cold South dit weet buiten Riley? -Wist je dat Riley Smoke's beste vriendin en tegenpool is? -Wist je dat Smoke stiekem veel aandacht spendeerd aan haar haar. -Wist je dat dat laaste weetje niets had te maken met die daarboven?
Character sheet Naam: Cameron McDeal Leeftijd: 23/12/1986 (24j) Geslacht: Man
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 6:34 pm
ik probeer het ook ^^
- Wist je dat Cameron niet veel binnen de school te vinden is? - Wist je dat Cameron bijna 25 is en dus weg gaat? - Wist je dat Cameron niet zonder Josh kan? - Wist je dat Cameron Riley echt schattig vind? - Wist je dat er nog veel meer over Cameron is dat je niet weet?
Smoke
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 27-03-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : In Lollypopland :P
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 6:40 pm
-Wist je dat Smoke nu heel nieuwsgierig is naar de andere wist-je-datjes van Cameron -Wist je dat Smoke niet zo gevaarlijk is als ze lijkt. -Wist je dat Smoke van blufpoker houd? -Wist je dat ze nu geen inspiratie meer heeft.
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 6:43 pm
- Wist je dat Cameron smoke niet goed kan hebben? maar wel moet? - Wist je dat hij eigenlijk gevaarlijk kan zijn? hij ziet er net zo gevaarlijk uit als hij is. - Wist je dat hij vroeger, voor hij hier zat Cam genoemd werd? - Wist je dat hij ook heel stil kan zijn? irriterend stil? - Wist je dat hij het weet dat Smoke geen inspiratie meer heeft?
Smoke
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 6:50 pm
-Wist je dat Smoke Cameron niet kan luchten omdat hij haar niet kan hebben. -Wist je dat dat ook komt omdat ze op haar eerste dag op Cold South onwijs hard liet schrikken. -Wist je dat ze enkel goed met Josh en Riley overeenkomt? -Wist je dat de rest haar af kan omdat ze hen met rust laat. -Wist je dat Smoke nooit rookt of drinkt. -Wist je dat ze daarom een uitzondering op de regel is in Cold South. -Wist je dat ze nu wéér niets meer weet. -Wist je dat dit het laatste wist-je-datje van deze post is.
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 6:53 pm
- Wist je dat je onwijs goed kunt wist-je-dat-en? - Wist je dat Cameron haar niet express liet schrikken, ook al had hij het leuk gevonden... zíj kroop door het gat... - Wist je dat Cameron ook niet rookt? maar drinken, das een ander verhaal. - Wist je dat Cameron niet snel iets zegt tegen 'vreemden'? - Wist je dat Cameron's favoriete bezigheid is om gewoon mensjes te stangen? - Wist je dat een deel van het personeel soms niets tegen hem durft zeggen? - Wist je dat hij nog wel meer wist-je-dat-jes zou kunnen neerpennen?
Smoke
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 7:00 pm
-Wist je dat Smoke jaloers is dat Cameron nóg wistjedatjes kan schrijven -Wist je dat Smoke snel neerkijkt op anderen? -Wist je dat Smoke ervan houd om anderen te pesten die lager staan dan haar. -Wist je dat al die stuff op haar profiel staat? -Wist je dat Smoke al heel lang in mijn hoofd bestond? -Wist je dat ik de naam Smoke heb gepikt uit een boek over Titanic. -Dat er daar een tweeling was die Smoke en Swift heette? -Wist je dat Smoke Pike een personage is uit mijn verhaal op HPS?
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 7:04 pm
- Wist je dat Cameron nu gewoon lacht met Smoke, omdat ze jaloers is? - Wist je dat Cameron net zo snel neerkijkt? hij is ook 1.83m en kijkt dus letterlijk neer... - Wist je dat Cameron zijn profiel moet aanpassen? - Wist je dat Cameron soms traag van begrip kan zijn? om het niet dom te noemen... wel sluw genoeg.. - Wist je dat ik Cameron net ken en als een blok voor dit personage viel? - Wist je dat ik de naam Cameron ook ken uit een boek? en dat is een geweldig personage. - Wist je dat Swift de achternaam is van mijn (jana) ievelingszangeres? - Wist je dat Cameron zijn haar ook altijd verzorgd? - Wist je dat ik het niet wist dat het van één van je HSP verhalen komt? - Wist je dat ik weet dat jij misschien beter weet dan dat ik weet dat we dus nog ver kunnen doorgaan met de wist-je-dat grapigge weetjes?
Smoke
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 7:11 pm
-Wist je dat Smoke nu pas ontdekt dat er geen Portal is. -Wist je dat Smoke vloekt omdat haar sexy onderschrift niet zichtbaar is *Vooral* -Wist je dat Smoke ook die boeken las. -Wist je dat Smoke Cameron beter dan Daniel vond (Je bedoelt toch Fallen? Anders faal ik xD) -Wist je dat Smoke stiekem een andere reeks boeken beter vond. -Wist je dat ze de bad guy toen ook de leukste vond. -Wist je dat Smoke van het onderwerp afdwaald? -Wist je dat Smoke kleiner is dan Cameron? -Wist je dat Smoke continu dieet ondanks dat ze al mager is. -Wist je dat Smoke uit mijn HPS verhaal niet veel gemeen heeft met Smoke alleen de naam? -Wist je dat Smoke nu trots is omdat ze een zinnetje meer dan Cameron heeft xD
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 7:22 pm
- Wist je dat Fallen en Kwellign beste boeken zijn? en het vervolg nog moet uitkomen? - Wist je dat hierzo de Bad boys ook tof gevonden worden? - Wist je dat Cameron geen boeken leest? - Wist je dat Cameron Smoke terug op het onderwerp wil krijgen? - Wist je dat Cameron die smiley van de clown leuk vind? - Wist je dat Cameron magere meisjes het mooiste vin? - Wist je dat ik dat op HPS eens ga opzoeken? - Wist je dat Cameron gemeen lacht omdat Smoke trots is? - Wist je dat Cameron veel dure kleren in zijn kamer heeft hangen? - Wist je dat Cameron in de tuin bij Riley is? - Wist je dat Cameron leven geweldig vind? Hoe je iemand kan laten lijden dan toch... - Wist je dat Cameron haar altijd met 1 lijntje voorbij zal blijven?
Smoke
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 7:31 pm
-Wist je dat Smoke het daar niet mee eens is (Evermore!!!) -Wist je dat het verhaal op HPS erg inactief is? -Wist je dat het een verhaal is rond HS? -Wist je dat Smoke boos is omdat de code voor die clown niet :+ zoals op HPS. -Wist je dat Smoke even bang was dat Cameron geen wistjedatjes meer ging posten? -Wist je dat Smoke dol is op hoody's? -Wist je dat Smoke boos kijkt naar Cameron om zijn gemene lach. -Wist je dat Smoke dringend een topic moet maken. -Wist je dat dat ze dat niet doet omdat ze geen idee heeft waar ze het zou moeten posten. -Wist je dat Smoke een beginnende indie-emo is? -Wist je dat ze dit niet is omdat ze geen piercings draagt.
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes zo apr 03, 2011 7:50 pm
- wist je dat het Cameron niet uitmaakt of Smoke het ermee eens is of niet? - Wist je dat ik het verhaal nog niet gevonden heb? - Wist je dat ik HS echt de max vind? - Wist je dat het Cameron niet uitmaakt of Smoke boos is. - Wist je dat Cameron altijd wist je datjes kan blijven schrijven? - Wist je dat cameron gewoon boos terugkijkt naar haar en zijn tong uitsteekt en omdraaird? - Wist je dat Cameron nooit hoody's draagt? - Wist je dat Cameron al op een topic is? xD - Wist je dat Cameron het niet zo heeft voor indie-emo's met de naam Smoke? - Wist je dat Cameron ook geen piercings heeft? - Wist je dat Cameron zo ofline gaat? want wist je datjes worden vermoeiend... - WIst je dat hij nu weer precies 1 lijntje meer heeft dan Smoke?
Character sheet Naam: Riley Laboeuf Leeftijd: 14/02/1990 (21) Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes ma apr 04, 2011 2:34 pm
Wist je dat:
- Riley's favoriete kleuren donkerblauw en groen is. - Riley verslaaft is aan gummydrops - Riley niet wil trouwen - Riley het meest van haar kat houdt. - Die kat een Somali is. - Rileys beste vriendinnen Kristen, Kjersten en Smoke heten. - Smokes naam uit de toon valt. - Riley Smoke stoer vind. - Riley Smokes echte naam weet. - Riley haar ouders gescheiden zijn. - Riley een klant in elkaar mepte omdat hij niet wou betalen. - Ze die klant sloeg met een telefoon en een stoel naar hem gooide. - Riley soms party drug neemt. - Riley graag zwemt. - Riley ooit bijna verdronken is. - Er toen een knappe gast haar redde. - Riley het eten van Cold South nooit langer dan 15 minuten binnen houd.
Smoke
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes di apr 05, 2011 5:18 pm
-Wist je dat Smoke in een bende ging toen ze net geen 13 was? -Ze die mensen leerde kennen in het station. -Smoke komt vanuit Oregon? -Ze daar redelijk veel contacten heeft. -Smoke in het openbaar nooit flipt? -Tenzij ze haar vastbinden -Ze in een isoleer zich laat gaan omdat niemand haar dan ziet. -Ze niets meer weet...
Character sheet Naam: Riley Laboeuf Leeftijd: 14/02/1990 (21) Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes wo jun 01, 2011 8:26 pm
Wist je dat Riley Smoke gaat vermoorden samen met Gail, als Smoke haar (meerdan) 50 SPAM posten niet verwijderd. En dat bedoel ik MORGEN verwijderd. Enjoy it!
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes wo jun 01, 2011 9:49 pm
wis je dat: - Cameron niet echt actief gweest is - Cameron daar nu dus verandering in brengt? - hij nog nooit zoveel RPG gedanaheeft zoals hij nu gaat doen - hij nog maar een jaartje hier heft en danmoet verdwijnenen? - hij nog veel meer lastige dingen heeft __
Smoke
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes za jun 04, 2011 9:00 pm
Wist je dat: -Smoke stout is geweest *kijkt naar Joke* -Joke Smoke gestraft heeft daarvoor -Dat Smoke haar straf niet kon uitvoeren :} -Dat Smoke net heeft gelezen dat Cameron haar een zuurpruim noemde xD
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes di jun 21, 2011 9:20 pm
wist je dat; -Cameron haar gewoon e zuurpruim vindt? maar das eige mening :+ - Cameron smoke wel accepteerd hoor - Cameron misschien iets vriendelijker tegen smoke moet beginnendoen, als ze het zelf ook doet wat het zelf gewoon den wilhij niet - Cameron nu vragend naar Joke kijkt, waarom gestraft denkt? - Cameron hoopt dat Joke hem ook niet zal straffen.
- Rain wel meer abortussen heeft gepleegd dan twee :} - Rain al in heel veel andere inrichtingen is geplaatst maar dat niet goed ging - Rain niet méér rookt maar wel heel veel drinkt - Rain een groot voorbeeld was voor meiden op haar andere school - Dat mijn lievelingszangeres haar achternaam ook Swift is - Dat ik Sandra heet - Dat ik nu niks meer kan bedenken
Jaybee
Aantal berichten : 22 Registratiedatum : 01-07-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Jaybee Sanders Leeftijd: 29-02-1996 (15) Geslacht: Vrouw
-Jaybee soms vervacht maar vaak onverwacht psychotiese aanvallen heeft. -Jaybee al vaker is opgepakt voor geweld. -Jaybee af en toe het flink op het zuipen zet. -Jaybee mishandeld is door een groep jongens toen ze 5 was. -Jaybee niet kan leven zonder haar bas sinds ze hem op haar 12e kreeg. -Ik Miriam heet. -Ik later nog wel wat ga verzinnen.
Dawn
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 30-06-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Op Pandora! Ik ben een na'vi! whieeee!
Character sheet Naam: Dawn Williams Leeftijd: 18 jaar Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Re: Wist-je-datjes za jul 02, 2011 5:25 pm
Wist je dat:
-Het wist-je-dat-topic niet helemaal volgespamd word door Cameron en Smoke maar dat Jaybee en Rain hen joinen! -w00t- -Ik Joke ga dwingen de -w00t- van HPS toe te voegen -Ik daar aan verslaafd ben -Dawn een klein beetje getikt is? :+ -De :+ op CS al staat als -Ik nutteloze weetjes geef? -De vorige nuttelozer waren? -Dawn getikt is? -Ik dat bovenste al twee keer zei in een post -w00t- -Smoke nog getikter is? -Ik altijd getikte mensen speel