Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Meeting with my mum. Noooo!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Smoke

Smoke


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In Lollypopland :P

Character sheet
Naam: Smoke Pike
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: Vrouw

Meeting with my mum. Noooo! Empty
BerichtOnderwerp: Meeting with my mum. Noooo!   Meeting with my mum. Noooo! Emptydi jul 26, 2011 12:16 pm

Met haar vingers op het tafelblad roffelend staarde ze de dame tegenover haar aan. Haar moeder. Vanessa Evalynn Pike, ja ze had de achternaam van haar moeder, haar vader was in rook opgegaan toen haar moeder zwanger was. Smoke's moeder was een BOMmoeder. Een vrouw die bewust zwanger raakte van een vreemde die ze ontmoette in een discotheek. Smoke was haar tweede kind trouwens.
Een geïrriteerde zucht volgde en Vanessa draaide een vinger in een krul van haar (fake) haar. Ze tuitte haar knalrode lippen en zei: "Hoe gaat het nou met je?" Wat een domme vraag. "Het gaat fantastisch, echt waar." het sarcasme in haar stem klonk door. "Ik bedoel, het is hier zo gezellig, moet je kijken naar al die vriendelijke opvoeders die me iedere nacht komen instoppen." Vanessa keek haar aan met een verwonderde blik. Natuurlijk kon ik praten, ik deed het enkel niet vaak. Waarschijnlijk had ze zich niet aan een antwoord verwacht.
"Dat lijkt me oke dan." mompelde ze. Was ze nou achterlijk? "Heb je hier vrienden?" volgde er. Wat dacht ze? Dat dit een school was? Tijd om haar even te choqueren. "Natuurlijk," een lachje kwam op Smoke's mond, "ze is echt zooo leuk." Vanessa lachtte, geloofde die echt alles? "Ze zit hier omdat ze als veertienjarige oude venten neukte. Leuk beroep niet?" Vanessa Evalynn Pike's ogen ploepte bijna uit haar kassen.
"Ik wil niet dat je met zulke mensen omgaat!" gilde ze. Smoke leundde achteruit in haar stoel. "Ze valt best mee hoor. Daarbij, wat denk je hier anders aan te treffen?" Daar moest ze even over nadenken. "Wat kan je er op tegen hebben?" Vanessa 36 (even rekenen hoe oud ze was toen ze beviel van Smoke) en ze zag er nog sletteriger uit dan Riley. Het was in een woord vreselijk en het ergste was dat ze er veel ouder uitzag dan ze werkelijk was.
Toen viel er weer een aangename stilte waarin ze haar mond niet opende en geen onaangenaam geluid hoefde te maken. Dit was erger dan welke straf hier. Opgescheept zitten met je moeder... Smoke liet haar hoofd op de tafel rustten, terwijl ze de seconden begon te tellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting with my mum. Noooo!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Saint-Mariah centraal :: Kantine-
Ga naar: