Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 When the Dawn comes...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Op Pandora! Ik ben een na'vi! whieeee!

Character sheet
Naam: Dawn Williams
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Vrouw

When the Dawn comes... Empty
BerichtOnderwerp: When the Dawn comes...   When the Dawn comes... Emptyvr jul 01, 2011 12:00 pm

Dawn Williams
Naam: Dawn Williams
Geboortedatum: 8 november 1993
Reden van opsluiting: Anorexia, zelfmoordpogingen en waangedachten
Zit opgesloten tot: 3 maanden.
Uiterlijk: Blond haar, dat vaak ongekamt overeind staat. Op haar polsen en de binnenkant van haar armen zijn er sporen van zelfmoordpogingen en van automutilatie. Ze is mager, broos en ziet er uit als een twijgje dat je moeiteloos in twee kan knappen.
Karakter: Ze zonderd zich graag af en is in de loop der jaren haar vertrouwen in anderen verlopen. Als je haar benaderd zal ze wel antwoorden maar ze is altijd op haar hoede.
Geschiedenis: Ik weet niet hoe oud ik was…
Al sinds ik me kan herinneren kon ik haar zien, altijd in dezelfde vorm, nog steeds was ze hetzelfde. De vrouw die ik steeds zag en die ik had bestempeld als Romy een naam die ik haar als driejarige gaf genoemd naar mijn beste vriendinnetje destijds, ze achtervolgde me overal.
Eerst vond ik het niet vreemd, ik dacht dat ze normaal was, tot op een dag mijn moeder vroeg met wie ik aan het praten was. Ik vertelde haar over Romy die op de zetel zat. Mijn moeder liet me bij een psychiater gaan. Tot mijn 12 bleef ik er gaan en toen werden er zelfs pillen voorgeschreven die mijn gestoordheid zouden’verminderen’.
Romy kon niet spreken, maar ze achtervolgde me overal, ik was veertien en alleen thuis, de tafel aan het dekken, mijn moeder had net een woede-aanval gehad en ik wou het dus goedmaken door de tafel te dekken. Toen ik in de bestekbak roffelde kwam Romy naast me staan. Ik dacht eerst dat ik het me verbeeldde maar ik hoorde duidelijk een stem in mijn hoofd die riep dat ik het keukenmes moest nemen. Zo begon het maar, ik dwong mezelf om dingen te doen die gestoord waren, dingen zoals me uithongeren of snijden. Tot zelfs mezelf vermoorden. Maar niemand leek me te geloven. Ik kon er niets aan doen. mensen zeiden dat ik gek was. Niet spoorde. En zo kom ik hier, onschuldig terecht.


Laatst aangepast door Dawn op za jul 02, 2011 5:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gail
Admin
Gail


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Brakel

Character sheet
Naam: Gail
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw

When the Dawn comes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the Dawn comes...   When the Dawn comes... Emptyvr jul 01, 2011 12:55 pm

Hellow en welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://coldsouth.actieforum.com
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Character sheet
Naam: Cameron McDeal
Leeftijd: 23/12/1986 (24j)
Geslacht: Man

When the Dawn comes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the Dawn comes...   When the Dawn comes... Emptyvr jul 01, 2011 8:36 pm

nice xD

er komt meer en meer nieuw vlees hierzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Op Pandora! Ik ben een na'vi! whieeee!

Character sheet
Naam: Dawn Williams
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Vrouw

When the Dawn comes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the Dawn comes...   When the Dawn comes... Emptyza jul 02, 2011 5:14 pm

Het was omdat Sandra en Sophie op CS komen en als ze ooit een topic willen, ik het sneu vind hen aan te vallen met Smoke xD

Thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





When the Dawn comes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the Dawn comes...   When the Dawn comes... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When the Dawn comes...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Algemeen :: Nieuwe leden-
Ga naar: