Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De ron achter Came...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Character sheet
Naam: Cameron McDeal
Leeftijd: 23/12/1986 (24j)
Geslacht: Man

De ron achter Came... Empty
BerichtOnderwerp: De ron achter Came...   De ron achter Came... Emptydi jun 21, 2011 9:25 pm

OK ten eerst ik het niet ron
noem me Jana xD

Ik tel op dit mmnt 17 jaartjes en ben blij dat Joke me heeft gevraagd om hier te komen, het is een geweldig spel.

ik oe men best om zo acief mogelijte zin -> niet hee moeilijk, ben namelijk verzot op elke vorm van RPG xD

Ik heb en eigen paardje : Energy, hij is mijn alles
verder nog mijn konijntje Chico die me ltijd weet op te vrolijken.

Als julli nog vragen hebben mogen jullie altid weleens een berichtje sturen.En 'don't worry" ik antwood als Jana en niet als Cameron ^^

xxx Jana xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoke

Smoke


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : In Lollypopland :P

Character sheet
Naam: Smoke Pike
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: Vrouw

De ron achter Came... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ron achter Came...   De ron achter Came... Emptywo jun 22, 2011 4:36 pm

God ik snapte hem niet :} De Ron achter Came xD

Nog een geluk dat je enkel in RPG je zo gedraagt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De ron achter Came...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Algemeen :: Fun stuff :: Real life-
Ga naar: