Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Welkom op Cold South, gratis RPG. Hier speel je iemand die in een instelling zit. Registreer vandaag nog! (Min leeftijd: 13jaar)
Cold South
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


If you lose the way, than you'll come to Sint-Mariah. Than you 'll come to hell...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nenneko Miyagawa

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nenneko Miyagawa

Nenneko Miyagawa


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 31-05-11

Character sheet
Naam: Nenneko Miyagawa
Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Nenneko Miyagawa Empty
BerichtOnderwerp: Nenneko Miyagawa   Nenneko Miyagawa Emptydo jun 09, 2011 7:25 pm

Naam: Nenneko Miyagawa
Verjaardag: 18/12/1990 (20)
Geboorteplaats: Kyoto
Uiterlijk: Nenneko heeft zwart halflang haar en heeft bruin/zwarte ogen, is fijn gebouwt en is dus niet erg gespiert.
Karakter: Nenneko is afstandig en vertrouwt niemand, vrienden maakt hij vaak alleen als hij ze nodig heeft. Niemand lijkt hem echt te kennen dit omdat hij zichzelf zelden echt blootgeeft. Hij is erg vriendelijk, maar dat betekent niet automatisch dat hij het ook meent. Ook kan hij soms erg dominerent zijn al heeft hij zijn lichaamsbouw niet mee. Vaak weet hij respect af te dwingen door het gebruik van geweld. Doordat hij al 10 jaar aan Karate doet vergissen veel mense zich in hem. Wel kan hij zichzelf extreem goed beheersen, al lijkt dit soms niet zo aangezien hij zichzelf helemaal laat gaan. Door zijn enorme zelfbeheersing is hij moeilijk en eigenlijk niet te breken, dit dus omdat hij zijn emoties goed in bedwang kan houden.
Reden van opname: Druggebruik, mishandeling
Geschiedenis:

Zoals mijn vader ooit zij 'Toen jij je ogen open deed, sloot zij de hare'. Ik heb mijn moeder dus nooit gekent. Mijn vader stierf toen ik 16 was, hij is omgekomen bij een auto ongeluk. Toen mijn vader stierf, stierf met hem mijn laatste familie lid, veel goede vrienden hadden we niet. Mijn vader was namelijk op zijn zachts gezegt een nare man. Toen mijn vader stierf had ik dus niemand meer om voor me te zorgen, daarom ging ik van school om een baan te vinden. Zonder diploma's is dat echter makkelijker gezegt dan gedaan. Doordat mijn baan slecht betaalt was had ik na 2 maanden geen huis meer. Ik kon bij een vriend komen wonen, natuurlijk moest ik daar wel wat voor doen en zo ben ik de criminaliteit in 'gerolt'. Ik begon drugs te gebruiken en voor ik het wist was ik volledig ontspoort.

Jammer genoeg pakken ze je vroeg of laat en ook ik werd gesnapt. Gelukkig hebben ze enkel genoeg bewijs kunnen vinden voor drugsgebruik en mishandeling. Aangezien Japan een streng drugsbeleid heeft kreeg ik voor beide aanklachten in totaal 7 jaar cel. Een alternatief werd mij echter aangeboden en zo kwam in Cold South. Op het eerste oog lijkt dit internaat onschuldig maar juist dat baart mij zorg. Nieuwelingen worden vaak nooit serieus genomen, dus aan mij de taak om dat respect af te dwingen. Ook hier zal niemand mij klein krijgen!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nenneko Miyagawa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cold South :: Algemeen :: Nieuwe leden-
Ga naar: