Onderwerp: Isabella ~ Angel from Venus. ma apr 04, 2011 5:33 pm
I S A B E L L A.
Naam: Isabella Diana Johnson. Geslacht: Vrouw. Geboortedatum: 13 februari 1994. Leeftijd: 17 jaar. Reden opname in `Cold South´: Illegale drugshandel, bedreigingen en protistutie. Uiterlijk: Helder blauwe ogen, volle lippen, bruin golvend haar tot ver onder haar schouders. Een dunne taille, slank figuur en veel vrouwelijke vormen met een getinte huid en ze is erg lang alhoewel haar lengte in verhouding staat met de rest van haar lichaam, waaronder haar lange benen en romp..
Ook heeft ze een navelpiercing en een litteken in de binnenkant van haar hand. Iets waarover ze niet graag praat.. Karakter: Speels, zelfbewust, een tikkeltje flirterig en serieus of sarcastisch als ze er zin in heeft. Ze houdt van aandacht, wil altijd in de spotlights staan en laat dat merken door bijvoorbeeld de aandacht te trekken of erg dramatisch te doen.
Echter, kan deze chick heel vijandig zijn en veranderen van een Angel in een Bitch. Zeker als je haar d'r zin niet geeft, soms heeft ze dan nog wel eens de neiging iets of iemand een stomp te geven.
Geschiedenis:
Één enkele traan stroomde over mijn wang. Ik voelden mijn ogen brandden en staarde nietszienend naar de lege duisternis voor mij. Hopend dat hij terug zou komen, me zou zeggen dat hij nog van me hield. Me op zijn minst moed insprekende woorden zou toefluisteren, maar alles leek teveel gevraagd voor hem. Na alles wat ik voor hém had gedaan. Uit vrije wil nog wel. Ik klemde mijn kaken op elkaar en voelde de woede en het verdriet in mij naar boven kolken waarna ik in een zakte op de betonnen vloer. Ik háátte hem. Nee, ik háátte mezelf. Ik balde mijn vuist wat steviger waardoor ik me weer bewust van de pijn en het bloed dat uit mijn hand vloeidde. Toch deed het me niets, niets kon me meer schelen. Al een uur, of zoiets, lang.. Ik opende mijn helder blauwe ogen toen ik een politiesirene hoorde. Onbewust keek ik rond, mijn haar uit mijn betraande gezicht vegend. ''Oh crap,'' mompelde ik waarna ik mezelf omhoog hees en maakte dat ik wegkwam.
Op mijn stilleto's, of course..
..Sindsdien werd de situatie verslechterd en belandde ik uiteindelijk in the Cold South. World's magicals place on earth.Uhu, totaly amazing this place!
~
Laatst aangepast door Isabella op ma apr 04, 2011 6:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Isabella ~ Angel from Venus. ma apr 04, 2011 5:49 pm
Gostie Riley Please. Ze zal er niet omgedaan hebben. Vraag het op z'n minst vriendelijk.
Even zeggen (Isabella): 1. Jah Riley was eerste. 2. Nieuwe lees de andere hun topics misschien eerst. 3. Pas op met stileto's en dat hoeren gedoe, of Riley flipt comleet.
Even zeggen (Riley): 1. Wees vriendelijk! Je kan dat ook anders zeggen. 2. Er mogen heus 2 hoertjes zijn, ga niet meteen in concurentie. (wat wel mag)
I watching you.
Welkom Isabella! Sorry voor die eerste reactie. Nouja, Wie is "hij" in je verhaal?
Onderwerp: Re: Isabella ~ Angel from Venus. ma apr 04, 2011 6:02 pm
Sorry hoor, niet opgelet dat anderen dat ook hadden. En nee, ik ga het niet veranderen. Om twee redenen: ik vind je onbeschoft en er staat nergens dat er niet twee chars mogen zijn met dezelfde geboortedatum. Vind je me nu kinderachtig of een faker of zoiets? Want dat maakt me echt helemaal niets uit. :]
Oui, was ook Isabella op Gethin.
Nog bedankt voor het welkom.
@Gail Uhm.. Geen idee, ik kon geen naam verzinnen voor hem en wilde hem geen al te grote rol geven in het verleden, dus is hij gewoon ''hij'' voor nu. ^-^
Onderwerp: Re: Isabella ~ Angel from Venus. ma apr 04, 2011 6:13 pm
Okii, dat mogen jij en - hoogstwaarschijnlijk - anderen best vinden. Maar ik vind niet dat ik het moet veranderen. Ik vind het namelijk gewoon bij mijn character passen, net als zij dat bij haar character heeft, denk ik en daarom wil ik het niet veranderen.
En wat maakt het nou eigenlijk uit of een ander character dezelfde fictieve geboortedatum gekozen heeft? Mij niets, dus ga ik het gewoon echt niet veranderen.
En misschien reageer ik veels te overdreven. Oké, ik weet het wel zeker, maar dat maakt nog steeds niet dat ik het moet veranderen aangezien het niet mijn probleem is..
Character sheet Naam: Riley Laboeuf Leeftijd: 14/02/1990 (21) Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Re: Isabella ~ Angel from Venus. ma apr 04, 2011 6:16 pm
Het staat wel nergens, maar het is toch logiesch. Jouw personage lijkt als twee druppels water op het mijne. Trouwens Trish geeft me gelijk, dus ik zal wel gelijk hebben zeker
Dus: wil je het alsjeblieft aan passen en er voor zorgen dat Isa en Riley niet op een siameese tweeling lijken?
@ Gail: Was ik nu liever?
@Trisha: Wat ben ik blij dat ik op jou kan rekenen meid.
Onderwerp: Re: Isabella ~ Angel from Venus. ma apr 04, 2011 6:20 pm
Een ongeschreven regel maakt nog niet dat iets meteen logisch is. &Op elkaar lijken? Ik vind van niet, hoor..
Nou ja, dan verander ik het wel weer hé, voordat ik ieder lid tegen me is. xd
Smoke
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 27-03-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : In Lollypopland :P
Character sheet Naam: Smoke Pike Leeftijd: 17 jaar Geslacht: Vrouw
Onderwerp: Re: Isabella ~ Angel from Venus. zo mei 29, 2011 2:50 pm
Zo erg is het niet ik denk dat het gewoon zo opvalt omdat er nog zo weinig leden zijn en omdat ze om dezelfde redenen in CS zitten en ook nog eens op dezelfde datum verjaren. Maar ik zie dat het veranderd is. Dus...